ویژه ست تی شرت و شلوار Gucci طرح Jogging

ست تی شرت و شلوار Gucci طرح Jogging، طراحی شده توسط برند معروف گوچی. طراحی بسیار زیبا و مدرن. فری سایز (مناسب برای سایز های لارج و ایکس لارج) . بسیاری از آقایان، دغدغه‌ی پیدا کردن لباس مناسب با قیمت خوب و جنس عالی دارند. آن‌ها بیش‌تر تمایل دارند که به جای تی شرت و شلوار به صورت جداگانه، این دو را تحت یک عنوان و به صورت ست اری کنند. ست تی شرت و شلوار Gucci طرح Jogging دارای جنس عالی بوده و در عین حال بسیار شیک آن، بسیار مناسب استفاده در دورهمی‌های دوستانه و خودمانی و منزل و حتی در باشگاه است. این ست از جنس نخ و پنبه درجه یک می باشد که بسیار با کیفیت بوده و مناسب فصل می‌باشد. یک طرح مد روز برای آقایان که حتماً سلیقه‌ی آنان را پوشش خواهد داد. »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید .

 

روش : برای پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 55000 تومان


پایان نامه و پروژه های دانشگاهی شلوار ,gucci ,کلیک ,jogging ,شلوار gucci ,کلیک کنید , ویژه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بسیج دانشجویی دانشگاۀ فرهنگیان خوزستان مشاوره کنکور پرتال آموزش زبان ʍɐ گنج مطلب جانان دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. آموزش ارز دیجیتال قانون یار ahooramusic