ویژه کفش مردانه Nike طرح Go Walk

کفش مردانه Nike طرح Go Walk، فوق العاده راحت و بادوام. دارای زیره EVA مقاوم. ارائه شده در سايز بندی 41 تا 44 . کفش مردانه Nike طرح Go Walk انتخابی سنجیده برای استفاده در فعالیت‌های روزانه است. رویه کفش از الیاف مصنوعی و ترکیبی طراحی‌شده که باعث استحکام و دوام این کفش شده و خیال شما را از بابت استفاده طولانی‌مدت و مستمر راحت کرده است درعین‌حال که دچار پارگی یا ساییدگی نیز نخواهد شد. یکی از ویژگی‌های مهم کفش مردانه Nike طرح Go Walk زیره نرم و منعطف EVA دارد که آن را برای دویدن مناسب و کارآمد کرده است. استفاده از این ماده باعث می‌شود تا شوک‌های وارده به کف پا خنثی شوند و به پا فشار اضافه‌ای وارد نکند. در زمان راه رفتن، زیره تحت‌فشار پا و زمین فشرده‌شده و سپس انرژی را به پا بازمی‌گرداند که موجب لذت بیشتر دویدن با این کفش می‌شود. همچنین طراحی ساده اما شیک آن مورد پسند جوانان است. »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید .

 

روش : برای پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 63000 تومان


پایان نامه و پروژه های دانشگاهی nike ,مردانه ,walk ,کلیک ,استفاده ,زیره ,مردانه nike ,کلیک کنید , ویژه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Rose Gold Shine Ariyan Holding فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور ارومیه خبر پو rahehall اژدهای قرمز اینجا همه چی هست خانواده سبز فردا هر چی که بخوای